Marihuana na Twitterze?

17 lutego, 2023przez jarek0

Ostatnio Elon Musk wywołał medialną burzę, po tym jak zapalił skręta podczas występu w podcaście Joe Rogana. Spekulacje, że przejęcie platformy przez właściciela przyczyni się do zwiększenia przyjazności dla branży konopi, okazały się trafione. Firma zmieniła swoją politykę, umożliwiając wypromowanie amerykańskim firmom konopnym na swojej platformie, ale tylko pod pewnymi restrykcjami.

„A to przełomowe dla wielu reklamodawców z branży konopnej, którzy dzięki temu mogą dotrzeć do swoich rynków i odbiorców bez konieczności szukania sposobów obejścia zasad”, powiedziała Amy Deneson, współzałożycielka Cannabis Media Council, stowarzyszenia branży konopnej skupionego na edukacji.

Aby reklamować na Twitterze, firmy konopne muszą zostać uprzednio autoryzowane przez Twittera i spełnić wiele wymogów. Najważniejszym ograniczeniem jest to, że firmy konopne nie mogą promować ani sprzedawać produktów z konopi.

Wśród innych wymogów, którym muszą sprostać firmy konopne, są:

  • posiadanie licencji od „odpowiednich władz”,
  • kierowanie reklam tylko do obszarów, w których mają licencję na promowanie produktów lub usług online,
  • niekierowanie ich do osób poniżej 21 roku życia,
  • ponoszenie całkowitej odpowiedzialności za przestrzeganie obowiązujących praw i regulacji.

Reklamy konopne nie mogą także przyciągać nieletnich, składać jakichkolwiek twierdzeń dotyczących zdrowia ani przedstawiać jakichkolwiek wizerunków używania konopi.

Mimo zmiany polityki Twittera, niektóre firmy konopne nie będą mogły korzystać z platformy do reklamowania ze względu na przepisy stanowe ograniczające reklamowanie konopi online.

Werbowanie firm konopnych

Poza pozwoleniem na reklamowanie konopi, Twitter aktywnie werbuje branżę konopną.  Wiele platform reklamowych wymaga minimalnej kwoty zakupu $5,000 – $10,000, aby rozpocząć kampanię. Ale Twitter nie ustanawia żadnej minimalnej kwoty dla firm konopnych.  Dodatkowo, Twitter oferuje podwojenie każdego dolara reklamowego firm konopnych w proporcji jeden do jednego do 31 marca. Czyli jeśli firma konopna uruchomi kampanię za $50 na platformie Twitter, w efekcie będzie to kampania za $100.  To na pewno jedna z najhojniejszych rzeczy, jakie reklamodawca zrobił w ostatnim czasie.

Dowiedz się, na jakie choroby można dostać medyczną marihuanę.

Zostaw komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *